Uzyskaj dostęp do Twojej bankowości cyfrowej
Korzystaj z Línea Abierta w bezpieczny sposób
W celu zagwarantowania bezpieczeństwa w ramach serwisu Línea Abierta należy zawsze pamiętać o trzech zasadach:
- ”la Caixa” nigdy nie prosi swoich użytkowników za pomocą poczty elektronicznej o podanie jakichkolwiek informacji finansowych, czy osobistych, jak np. hasła, numeru karty, czy numeru PIN
- TOKEN lub urządzenie służące do składania podpisu cyfrowego wykorzystuje się wyłącznie do potwierdzenia operacji i w żadnym wypadku nie wymaga się podawania więcej niż jednego numeru PIN na operację.
- W przypadku, gdy “la Caixa” wysyła wiadomość elektroniczną, zawsze podaje imię i nazwisko klienta. Fałszywe wiadomości e-mail z reguły nie podają takiej informacji.
Aby uzyskać dostęp do Línea Abierta
Należy podać swój numer identyfikacyjny oraz numer PIN (które są informacjami osobistymi i poufnymi).
W celu zagwarantowania bezpieczeństwa niezwykle istotne jest, aby zachować poufność tych danych.
Aby uwierzytelnić transakcje internetowe należy podać dane, jakie podaje urządzenie służące do składania podpisu cyfrowego. Podanie kodu wygenerowanego przez urządzenie jest konieczne dla uwierzytelnienia operacji.
Aby sprawdzić, czy jesteś na stronie Línea Abierta
Po nawiązaniu połączenie z serwisem bankowości elektronicznej, u góry po prawej stronie aplikacji Línea Abierta ukazuje się imię i nazwisko użytkownika oraz informacje na temat ostatniego połączenia z systemem.
Poniżej po lewej stronie aplikacji ukazują się informacje o aktualnym połączeniu oraz przyciski zmiany hasła, rejestr połączeń i rozłączeń z aplikacją.
W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa, systemy obsługujące aplikację Línea Abierta są stale monitorowane, kontrolowane oraz regularnie aktualizowane.
Poza fizyczną ochroną systemów informatycznych, stosuje się również najnowocześniejsze zabezpieczenia dostępu logicznego.